سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد مستضعفان:

موکب‌های بنیاد مستضعفان به یک‌میلیون زائر اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: موکب‌های این بنیاد به یک‌میلیون زائر اربعین حسینی مستقر در مرز‌های مهران، خسروی و شلمچه مستقر خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان  از موکب محبان امیرالمؤمنین (ع) سه‌راهی کارزان گفت: در این موکب‌ها سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام و همچنین میان وعده و آب‌معدنی به زائران ارائه می‌شود.

او افزود: ۱۰ میلیون بطری آب‌معدنی، ۲.۵ میلیون بطری شیر و چند میلیون بطری آبمیوه ساخت کارخانه‌های بنیاد مستضعفان در موکب‌ها و انبار‌ها دپو شده و در صورت نیاز امکان تحویل و توزیع در سایر موکب‌ها نیز وجود دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در موکب قصر شیرین به خاطر شرایط خاص و تعطیل شدن تردد زائران از ساعت ۱۷ عصر، امکانات اقامت شبانه و در مرز‌های مهران و شلمچه نیز امکان اقامت کوتاه‌مدت برای زائران فراهم است.

او عنوان کرد: موکب‌های این بنیاد در سه مرز مهران، شلمچه و خسروی دارای شرایط مختلفی هستند بطوریکه در مرز مهران از محیط شهری دور است، اما در ۲ مرز دیگر در داخل شهر و نزدیک به مرز‌ها برپاشده و لازم است برای دائمی شدن آن‌ها این شرایط در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ د

خدمت رسانی بنیاد مستضعفان به یک‌میلیون زائر 

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.