سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر فعالیت صید و صیادی تعاونی‌های پره در مازندران

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران گفت: نظارت بر فعالیت صید و صیادی تعاونی‌های پره امسال با استفاده از ناظران به دقت انجام خواهد شد.

قاسم کریم زاده معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات مازندران در حاشیه گردهمایی ناظران تعاونی‌های پره استان، در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: نظارت فعالیت‌های صیادی از لحاظ زمان، مکان و نیز رعایت استاندار چشمه‌های تور و نیز نظارت بر جلوگیری از صید گونه‌های ممنوع صید در دستور کار قرار دارد.

او نظارت بر فعالیت صیادان و جمع آوری آمار صید را یکی از وظایف اصلی ناظران پره دانست و افزود: ارائه به موقع گزارش روزانه آمارصید به اداره کل و نیز ادارات شیلات شهرستان‌ها را یکی دیگر از وظایف ناظران است.

کریم زاده با بیان اینکه برای همه شرکت‌ها در تعاونی پره صیادی امسال ناظر تعیین شده است، گفت: همه آن‌ها موظف هستند دستورالعمل‌ها و مقررات صید و صیادی را که به آنان ابلاغ شده است در زمان فعالیت صیادی اعمال و نتیجه را به اداره کل منعکس کنند.

سرهنگ دوم عباس پورعلی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران نیز در این نشست حفظ و حراست از منابع و ذخایر آبزیان دریا و تامین امنیت صید و صیادی صیادان قانونی را یکی از ماموریت‌های اصلی یگان حفاظت منابع بیان کرد.

او افزود: نیرو‌های یگان درقالب ۸ پایگاه حفاظتی در سراسر استان با همکاری خوب و همدلی نیرو‌های ناظر شیلات برفعالیت‌های صیدو صیادی نظارت خواهند داشت و دریا برای صید مسئولانه امن خواهد شد.

انتهای پیام/ س

بررسی فعالیت صید و صیادی تعاونی‌های پره مازندران

برچسب ها: شیلات ، منابع طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.