سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار زنجان به برگزاری هرچه بهتر المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای

استاندار زنجان درششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان به برگزاری هرچه بهتر المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار زنجان، مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان و سایر اعضای این شورا در سالن اجتماعات معلم شهید محمد حسین تجلّی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

فتح الله حقیقی استاندار زنجان در این جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: موضوع آموزش و پرورش بسیار مهم است و امیدوارم بخشی از مشکلات این حوزه در این جلسه حل شود.

حقیقی با ابراز خرسندی از حضور در جلسات آموزش و پرورش افزود: آماده دریافت پیشنهادات برای حل چالش‌های آموزش و پرورش هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

استاندار زنجان با بیان این نکته که آموزش و پرورش باید مسئله اصلی ما باشد گفت: هر چیزی که مسئله شود، بخش اعظمی از آن قابل حل خواهد بود.

وی افزود: تمامی دانش آموزان فرزندان ما هستند و باید کمک کنیم تا تمامی برنامه‌های مدرسه از جمله المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

حقیقی در پایان  تشکیل جلسات مشترک بین استانداری و آموزش و پرورش را از الزامات خواند و گفت: از هیچ تلاشی برای کمک به آموزش و پرورش استان نباید دریغ کرد تا شاهد اتفاقات خوب باشیم.

انتهای پیام /ک

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.