سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورتال اطلاع رسانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی دو زبانه شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: با هدف معرفی و تبلیغ جاذبه‌های گردشگری استان و پاسخگویی به نیاز گردشگران خارجی در زمینه اطلاع رسانی، پورتال این اداره کل دو زبانه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: بخش‌های مختلف پورتال اطلاع رسانی این اداره کل از جمله اماکن اقامتی، جاذبه‌ها و رویداد‌های گردشگری، گالری تصاویر، معرفی صنایع دستی، راه‌های ارتباطی و... برای دسترسی آسانتر گردشگران خارجی به زبان انگلیسی قرار داده شده است.

یزدان پناه با بیان اینکه فاز اول پورتال اطلاع رسانی به زبان انگلیسی راه اندازی شده است، افزود: دسترسی به این پورتال برای گردشگران انگلیسی زبان از طریق آدرس https://en.nkchto.ir/ امکان پذیر است.

او عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن چین به عنوان اولین کشور دارای اولویت بازار هدف برای جذب گردشگر و لغو روادید ورودی اتباع چینی به کشور، معرفی خراسان شمالی و جاذبه‌های گردشگری به زبان چینی در وبسایت اداره کل میراث فرهنگی استان در دستور کار قرار دارد.

او افزود: همچنین در راستای سطح بندی کشور‌های بازار هدف گردشگری ایران، کشور‌های هدف خراسان شمالی برای جذب گردشگر شناسایی و قرار دادن ترجمه معرفی استان به زبان این کشور‌ها از جمله زبان روسی به زودی انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با تأکید بر معرفی و تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری استان در فضای مجازی، تصریح کرد: این استان به دلیل قرار گرفتن در مسیر زائران میلیونی بارگاه امام هشتم، دارا بودن جاذبه‌های گردشگری و طبیعت چهارفصل و نیز تنوع فرهنگ و اقوام گوناگون، شرایط ویژه‌ای در زمینه گردشگری و جذب گردشگر دارد.

انتهای پیام/ه

پورتال اطلاع رسانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی دو زبانه شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.