سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ عنوان کتاب به دبیرخانه سومین دوره کتاب سال ایلام ارسال شد

مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از ارسال ۶۰ عنوان کتاب به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محبی مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، تعداد ۶۰ عنوان کتاب با موضوعات گوناگون ادبی، دینی و مذهبی، دفاع مقدس، فرهنگ و آداب و رسوم بومی محلی و ... توسط نویسندگان، ناشران و اهل قلم، به دبیرخانه ارسال شد.

او بیان کرد: در این دوره آثار نویسندگان استان ایلام در همه موضوعات و آثار نویسندگان غیر ایلامی با موضوع ایلام که در سال ۹۷ چاپ شده بودند، به منظور بررسی و داوری پذیرفته شدند.

محبی افزود: آثار رسیده به دبیرخانه، برای داوری به خانه کتاب جمهوری اسلامی ایران در تهران ارسال شده‌اند و پس اعلام نتایج نهایی داوری توسط اساتید استانی و کشوری، مراسم اختتامیه جایزه کتاب سال استان در آذرماه سال جاری و هم‌زمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

او مطرح کرد: آن دسته از آثار که به زبان کردی و با موضوع فرهنگ بومی و محلی استان است، توسط داوران استانی بررسی و داوری خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

ارسال ۶۰ عنوان کتاب به دبیرخانه سومین دوره کتاب سال استان ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.