سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه طرح فعال شهرستان خرم آباد امروز میزبان خبرنگاران بودند

خبرنگاران لرستان امروز از طرح‌های فعال تولیدی در شهرستان خرم آباد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  خبرنگاران لرستان روز چهارشنبه از سه طرح فعال نیروگاه سیکل ترکیبی برق، الکل‎سازی و یخچال‌سازی شهرستان خرم‌آباد بازدید کردند.

 در این بازدید که با هماهنگی مجموعه استانداری لرستان و بدون حضور هیچ یک از مدیران استانداری صورت گرفت، خبرنگاران از چگونگی روند فعالیت طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان خرم‌آباد مطلع شدند.

داوود محمود زاده سرپرست مدیریت طرح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی برق خرم‌آباد در این بازدید اظهار داشت: سال ۸۱ عملیات اجرایی این نیروگاه شروع شد و در حال حاضر مهمترین مشکل آن تامین منابع مالی است.

او افزود: در سال ۹۶ مبلغ ۱۸۷میلیون یورو به این نیروگاه تخصیص یافت و اکنون در ۲ فاز فعال است که فاز اول با تولید ۵۰۰ مگاوات برق، تقریبا نیاز شبکه صنعتی برق خرم‌آباد را تامین می‌کند.

سرپرست مدیریت طرح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی برق خرم‌آباد بیان کرد: این نیروگاه اولین نیروگاه خصوصی می‌باشد و در واحد اول آن ۸۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

محمود زاده با بیان اینکه براساس سیاست‌های دولت دوازدهم افزایش راندمان نیروگاه در دستور کار است افزود: تامین نکردن سوخت گاز این نیروگاه توسط شرکت مادر تخصصی از جمله مشکلات نیروگاه سیکل ترکیبی برق خرم آباد است.

کیوان کاظمی مدیر یخچال‌سازی بوژان خرم‌آباد در ادامه بازدید اظهار داشت: کارخانه یخچال سازی بوژان خرم آباد پس از سال‌ها تعطیلی، تیرماه امسال توسط مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، استاندار و عده‌ای از مدیران استانی احیاء و راه اندازی شد.

او افزود: برای بازسازی کارخانه یخچالسازی بوژان خرم آباد ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

جمیل ناصری مدیر تولید کارخانه الکل سازی آزاد فجر لرستان نیز اظهار داشت: الکل سازی دارای فاز‌های مختلفی است و امیدواریم با تلاش و همکاری دست اندرکاران این امر به تولید مورد نظر برسیم.

او بیان کرد: این کارخانه برای۵۴ نفر اشتغال مستقیم و ۲۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم فراهم کرده است.

انتهای پیام/ر

خبرنگاران لرستان از طرح‌های عمرانی فعال خرم‌آباد بازدید کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.