سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد:

حمله ترکیه به سوریه توطئه‌ی آمریکایی‌ها است

امام جمعه یزد گفت: حمله ترکیه به سوریه توطئه‌ی آمریکایی‌ها است که به منظور دستیابی کفرجهانی به منافع خود از طریق تجاوز به خاک یک کشور، صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به برخی درگیری‌ها در عراق گفت: مسلمانان این کشور و مسئولان آن‌ها باید مواظب توطئه آمریکایی‌ها و سایر دشمنان اسلام باشند و با بصیرت کامل در راستا همبستگی ملی در کشورشان تلاش کنند.

او افزود: هدف دشمنان و آمریکایی‌ها، بی‌ثبات کردن عراق و کشور‌های همسایه ماست که هوشیاری مردم و مسئولان موجب شکست استکبار جهانی می‌شود.

آیت الله ناصری، به حمله ترکیه به سوریه اشاره کرد و ادامه داد: این حمله توطئه‌ای از جانب آمریکایی‌هااست که به منظور دستیابی به منافع کفرجهانی، برای تجاوز به خاک یک کشور مهم منطقه صورت گرفت.

خطیب جمعه یزد به قطع یارانه برخی افراد در روز‌های اخیر پرداخت و اظهارداشت: این عمل باید دقیق و طبق برنامه باشد تا اقشار آسیب‌پذیر دچار مشکل نشوند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد ضمن قدردانی از میهمان نوازی عراقی ها در اربعین حسینی، گفت: باید برخی نیاز‌ها و زیرساخت‌های لازم برای تردد آسان و تامین آسایش زائران اربعین برای سال‌های بعد توسط دو کشور صورت گیرد.

آیت الله ناصری یزدی، برگزاری راهپیمایی گسترده اربعین را موجب عظمت و اقتدار امت اسلام و شکست توطئه‌های دشمنان دانست.

امام جمعه یزد در ادامه با قدردانی از اقدام اطلاعات سپاه در شناسایی و دستگیر مسئول یک کانال ضد انقلابی (آمدنیوز) در فضای مجازی، از اقدام اخیر ارتش در ساخت جت‌جنگی مجهز تشکر و بر تداوم آمادگی‌ها در برابر دشمنان اسلام و انفلاب تاکید کرد.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.