سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی کیفیتی آسفالت جاده‌کرج - چالوس تایید شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز گفت: در حالی که کارشناس راه‌ و شهر‌سازی کیفیت آسفالت جاده‌ کرج - چالوس را تأیید کرده بود، اما نظر کارشناسان دادگستری خلاف آن است.

حاجی رضا شاه‌کرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این‌که آمار تصادفات در جاده کرج - چالوس نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته‌است گفت: براساس آمارهای ارائه شده رشد تردد در جاده کرج-چالوس ۸ تا ۱۰ درصد بوده اما تصادفات ۲۰۰ درصد افزایش داشته است به همین دلیل نیز موضوع در دادستانی مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

او با بیان این که کارشناس راه و شهرسازی کیفیت آسفالت جاده کرج - چالوس را تایید کرده است، افزود: چهار کارشناس توسط ما جهت بررسی علت عمده تصادفات جاده کرج-چالوس به محل فرستاده شدند و نتایج کارشناسی فنی و علمی کارشناسان، کیفیت نامطلوب آسفالت را علت اصلی تصادفات عنوان کرد و همین امر سبب شد تا در این‌خصوص پرونده قضایی تشکیل دهیم.


بیشتر بخوانید: نامناسب بودن آسفالت چالوس، پیمانکار را روانه راهروهای دادگستری کرد


شاه‌کرمی گفت: پیمانکار به دادسرا احضار شد و بنا شد تا تشکیل دادگاه تدارک دفاع ببیند.

دادستان کرج افزود: اگر اثبات شود دلیل اصلی تصادفات کیفیت آسفالت بوده و رأی دادگاه بر این باشد برای راه و شهرسازی و پیمانکار قرار تعقیب صادر می‌کنیم.

انتهای پیام/د.خ

وضعیت آسفالت کرج - چالوس به کجا رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.