سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدن به پلیس هوشمند تا سال ۱۴۰۰

فرمانده نیروی انتظامی گفت: رسیدن به پلیس هوشمند را از مهم ترین اهداف نیروی انتظامی کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،  فرمانده نیروی انتظامی گفت: رسیدن به پلیس هوشمند را از مهم ترین اهداف نیروی انتظامی کشور عنوان کرد.

سرتیپ حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بندرعباس افزود: پلیس گمرک راه اندازی و در حدود ۱۳ گمرک مستقر شد و سبب شده همکاری خوبی بین پلیس و گمرک ایجاد شود و در همین مدت کوتاه اثرات مثبتی بوده و کاهش قاچاق را داشته ایم و تخلفات کمتر شده است.

او گفت : ما بر اساس دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح کار را شروع کرده ایم و تا پایان سال به تمام وظایف عمل خواهیم کرد و تمرکز ما بر روی شبکه‌ها و باندهای بزرگ قاچاق است که توفیقات خوبی در شناسایی و انهدام باندها نصیب شده است که بخشی در داخل کشور و برخی دیگر در خارج کشور هستند که تعدادی از آن‌ها به کشور بازگردانده شده است. 

فرمانده نیروی انتظامی گفت : اولویت‌های ۱۲ گانه ای را برای استان‌ها مشخص کردیم و کاهش جرائم و پیشگیری از جرم باید در استان هرمزگان افزایش کند.

سرتیپ حسین اشتری  افزود :بیش از ۹۰ درصد کشفیات  قاچاق ما از لحاظ ریالی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و هرمزگان یکی از استان‌های پیشتاز بوده است و بیشترین پرونده‌ها، کلان و درشت بوده که اکثریت آن به نتیجه رسیده است.

انتهای پیام / ن

افزایش ۹۰درصدی کشفیات قاچاق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.