سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ واحد صنفی در منطقه زلزله زده آسیب دیدند

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: ۱۵ واحد صنفی در روستا‌های بخش کندوان و ترکمنچای میانه از ۵ تا ۷۰ درصد آسیب دیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،   امین زاده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: از همان لحظات اولیه وقوع زمین لرزه در شهرستان میانه، اقدام لازم نسبت به ارزیابی وسعت خسارت‌ها و نیاز‌های اولیه انجام شد.

او  ادامه داد: با توجه به قطعی آب و گاز روستا‌های آسیب دیده بویژه روستای ورنکش، نسبت به تهیه ۵۰۰ بسته نان و ۴۸۰۰ بسته بطری آب و توزیع در محل یادشده اقدام شد.

او با اشاره به اهمیت تداوم پخت نان در مناطق زلزله زده اظهار داشت: با همکاری اداره غله شهرستان، ۵۰۰ کیسه آرد در بخش‌های کندوان و ترکمنچای توزیع شد.

امین زاده در خصوص وضعیت و پایداری واحد‌های صنعتی مستقر در کانون زلزله نیز گفت: دو تیم از همکاران و کارشناسان سازمان جهت برآورد میزان خسارت به واحد‌های صنعتی و معدنی و صنفی بخش‌های کندوان و ترکمنچای اعزام شدند.

او اضافه کرد: در این زمینه ۲۲ واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت که گزارش‌ها حاکی از عدم خسارت به صنایع موجود در کانون زلزله است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تصریح کرد: از ۶۰۰ واحد صنفی بخش‌های کندوان و ترکمنچای ۱۵ واحد آسیب ۵ تا ۷۰ درصدی دیده اند.

او گفت: نحوه تامین اقلام مورد نیاز شهروندان در مناطق زلزله زده و همچنین چگونگی مشارکت در بازسازی منازل مسکونی و واحد‌های صنفی، از سوی صنایع تولیدی و اصناف در حال برنامه ریزی است.

انتهای پیام/ش

وقوع زلزله در آذربایجان شرقی

 

برچسب ها: زلزله ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.