سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای اجرای طرح سفیران انفال

تفاهم نامه همکاری سه جانبه به منظور اجرای طرح سفیران انفال در استان چهارمحال و بختیاری منعقد گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام سید محمد حسینی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی و به منظور اجرای طرح سفیران انفال در استان، تفاهم نامه همکاری سه جانبه مابین این اداره کل و اداره کل تبلیغات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان  منعقد گردید.

او اضافه کرد: به دنبال این تفاهم نامه، از توان و ظرفیت روحانیون مستقر در روستا‌ها در جهت فرهنگ سازی، حفظ، حراست و صیانت از عرصه‌های طبیعی، افزایش مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان داری و بررسی مشکلات جوامع محلی استفاده خواهد شد.

حسینی ادامه داد: در همین راستا بیش از ۱۵۰ نفر از روحانیون مستقر در روستا‌ها با شرکت در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مباحث مربوط به منابع طبیعی و قوانین ومقررات مربوطه را فرا گرفته وجهت تبیین و آگاهی بخشی روستائیان به کار میبندند.

او بیان کرد: تحقیق و پژوهش در حوزه فقه انفال از جمله بند‌های این تفاهمنامه است که روحانیون محترم در قالب تالیف کتاب و پایان نامه همکاری می‌نمایند.

انتهای پیام/ز

طرح سفیران انفال در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.