سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پایان سال جاری؛

اعزام ۵ هزار دانش آموز همدانی به اردو راهیان نور

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اعزام ۵ هزار دانش‌آموز همدانی تا پایان سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهدی بابایی‌فر مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: تاکنون در یک مرحله یک هزار و ۴۱۵ دانش آموز دختر و پسر در تابستان و آبان امسال نیز یک هزار و ۳۵۰ دانش آموز دختر از این استان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

او بیان کرد: تا پایان سال نیز پس از اتمام امتحانات مقطع دبیرستان حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه اعزام سه‌هزار دانش‌آموز دختر همزمان با هفته بسیج به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شد، گفت:دانش‌آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی والفجر ۸، کربلای ۴، شلمچه، معراج شهدا و یادمان فتح‌المبین بازدید می‌کنند.

بابائی فر اضافه کرد: اعزام دانش آموزان دختر یک روز درمیان و در هر مرحله به تعداد ۳۰۰ نفر با چند دستگاه اتوبوس صورت می‌گیرد و در هر اتوبوس راویان دفاع مقدس و روحانی حضور دارند.

او با بیان اینکه رزمایشی در اردوگاه شهید مسعودیان همزمان با ورود دانش آموزان به این اردوگاه اجرا می‌شود ادامه داد: هزینه اعزام هر دانش آموز به مناطق عملیاتی ۱۷۰ هزار تومان است که ۶۰ هزار تومان آن توسط دانش آموز پرداخت شده و مابقی توسط آموزش و پرورش و سپاه تامین می‌شود.

انتهای پیام/ش

اعزام دانش آموزان همدانی به مناطق عملیاتی جنوب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.