سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد:

توطئه دشمنان با تصمیمات حکیمانه رهبری نقش بر آب می شود

امام جمعه یزد گفت: ایستادگی و تصمیمات به موقع رهبری سبب نقش بر آب آب شدن توطئه های دشمنان می شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد , آیت الله ناصری یزدی نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه یزد امروز در خطبه هاي نماز جمعه يزد به نقش و جايگاه ولايت فقيه در جامعه  گفت: مقام معظم رهبري در اين سي سال استوار، شجاع، فکور،عادلانه و عاقلانه در حفظ انقلاب، دين، وحدت و عزت اسلام در مقابل دشمنان ايستادند و با دقت هايي که داشتند همه توطئه هاي دشمنان را نقش برآب کردند.

آيت الله ناصري افزود: در قضيه اغتشاشات اخير نيز ايشان با رهبري به موقع و بجاي خود فداکاري ايستادگي کردند، فتنه بزرگي را خنثي کردند و نجات بخش کشور بودند.

امام جمعه يزد ادامه داد: دشمن در اين چهل سال هيچ گاه از توطئه دست بر نداشته است و هنوز هم توطئه مي کند، اما ما با پيروي از ولايت، بصيرت و مقاومت، به حرکتمان در مسير پيشرفت و توسعه ادامه خواهيم داد و نخواهيم گذاشت دشمن به اهداف خود برسد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با گراميداشت هفته بسيج گفت: بسيجيان بايد قدر دان اين توفيق الهي باشند و در مسير حق پايدار و استوار بمانند و هميشه گوش به فرمان ولايت باشند.

آيت الله ناصري افزود: بسيج الگوهاي زيادي چون امام و شهدا دارد و  بسيجيان ويژگي هاي ارزشمندي چون اخلاص،رشادت، ايثار و فداکاري، مقاومت و ولايت مداري دارند که ويژگي بزرگان ماست.

خطيب نماز جمعه يزد تصريح کرد: بسيجيان بايد همواره آماده باشند و با  درس و تحقيق و مطالعه و حرکت هاي جهادي و اخلاقي همچون چراغي در جامعه روشني بخشند.
 
انتهای  پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.