سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارک اقتصاد دیجیتال لنگ زمین

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات  خراسان جنوبی گفت: پیگیر تاسیس پارک اقتصاد دیجیتال در صورت واگذاری مکان مناسب هستیم.

 بهی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات  خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: پارک اقتصاد دیجیتال با هدف حمایت از شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات استان و حضور این شرکت‌ها در یک مجموعه در کنار هم، جهت پیاده سازی برنامه‌ها و تبادل تجربه است.

او افزود: حمایت از ایده‌های خلاقانه و فناورانه در حوزه فناوری اطلاعات و کاربرد‌های مبتنی بر آن با هدف ارتقاء ارائه خدمات به مردم نیز در برنامه پارک اقتصاد دیجیتال قرار دارد و امیدواریم بتوانیم با ایجاد این پارک فناورانه به این اهداف جامه عمل بپوشانیم.

بهی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این سازمان توسعه فضای مجازی و فناوری اطلاعات در استان است ادامه داد: پارک اقتصاد دیجیتال استان نیز با هدف توسعه کسب و کار‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات ایجاد می‌شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان  اظهار کرد: پیگیر تاسیس پارک اقتصاد دیجیتال  در استان هستیم که در صورت واگذاری مکان مناسب برای استقرار شرکت‌های این حوزه، تجهیز این مجموعه توسط وزارت متبوع انجام خواهد شد.

بهی در خصوص محل تاسیس این پارک بیان کرد: در صورت تامین اعتبار حداقل ٥٠٠ متر مربع زمین مورد نیاز است که این موضوع در دستور کار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قرار دارد.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.