سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرزبانی کشور:

کشور ما در تمامی مولفه های جهانی تاثیر گذار است

فرمانده مرزبانی گفت :کشور ما در تمامی مولفه های جهانی تاثیرگذار است و همیشه نقشه ها و تئوری های استکبار را برهم می‌زند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار سرتیپ رضایی فرمانده مرزبانی کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان‌شرقی گفت: هدف اصلی و جدی استکبار مقابله با آرمان های انقلاب اسلامی است.

او افزود: در مقابل این همه دشمنی استکبار، کشور ما در تمامی مولفه های جهانی تاثیرگذار بوده و نقشه ها و تئوری های دشمنان را بر هم می زند.

او افزود: استکبار در جای جای دنیا آشوب به پا می‌کند تا با شعاع های منور انقلاب اسلامی مقابله کند، در صورتی که همیشه شکست خورده است .

فرمانده مرزبانی کشور نقش استان آذربایجان شرقی را در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان های آن مهم توصیف کرد و افزود: حتی در مدافعین حرم و دفاع از ارزش‌های اعتقادی هم آذربایجان شرقی از اولین ها بوده است و نیروی انتظامی استان نیز حدود ۸۳۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و از استان‌های مطرح است.

او با بیان اینکه آذربایجان قهرمان، یکی از مناطق پر افتخار و پیشتاز انقلاب اسلامی ایران است ، افزود: آذربایجان یکی از مرزبانان اصلی کشور در طول تاریخ بوده  و همواره در خنثی سازی فتنه ها و آشوب های دشمنان  در اولویت بوده است.

امتحان پس دادن آذربایجان انقلابی

همچنین در این مراسم  پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی ، آذربایجان شرقی را یکی از مهم ترین و امن ترین استان های کشور برشمرد و گفت: در حوادث و آشوب های اخیر استان آذربایجان و تبریز امتحان خود را دوباره پس داد و مردم انقلابی و بابصیرت آن با پیروی از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری پاسخ محکمی به آشوب و اغتشاش ها دادند لذا استان پیشتاز حرکت‌های انقلابی در کشور است و توانسته حافظ آرمان های امام و شهیدان باشد.

در ابتدای مراسم سرهنگ محمدعلی طاهری فرمانده سابق مرزبانی استان آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از اقدامات این نیرو گفت: استفاده از پتانسیل نیروهای مومن و متعهد و نیز بحث آموزش مناسب در اولویت اقدامات ماست که این اقدامات ،سیستم آموزش مرزبانی را بسیار پویا پاسخگو و بروز کرده است و با توجه به مهارت های حرفه ای تهدیدها و آسیب ها و راهکارها را شناختیم 

در پایان مراسم ضمن تجلیل از خدمات سرهنگ محمد علی طاهری ، سرهنگ محمد احمدی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان منصوب شد

انتهای پیام/ک

برچسب ها: مرزبانی ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.