سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایتی هولناک از حمله وحشیانه آشوبگران به حوزه علمیه بانوان + فیلم

آشوبگران در یکی از روز‌های ناآرامی‌های اخیر، به حوزه علمیه بانوان حمله کردند، اما حضور نیرو‌های یگان ویژه مانع ایجاد فاجعه توسط اشرار شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در پی آشوب‌های اخیر، حوزه علمیه بانوان نیز از دست آشوبگران در امان نماند و اغتشاشگران این مکان علمی را نیز مورد هدف قرار دادند.


بیشتربخوانید: جزئیات اغتشاشات و حوادث ماهشهر از زبان استاندار خوزستان


فیلم زیر، روایت یکی از بانوان طلابی است که ماجرای هولناک حمله به حوزه علمیه بانوان و نقش‌آفرینی یگان‌ویژه نیرو‌های انتظامی برای جلوگیری فاجعه توسط اشرار را به تصویر کشیده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
موسیقی متن افتضاحه چیزی شنیده نمیشه !!
منصور
۱۸:۳۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
کدوم شهر ؟؟
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
می دونی چرا شیعه واقعی اینقدر صبور و مهربان است . چون برای هر درد و رنجی که به او می رسد مشابهی بزرگتر در زندگی خاندان امامت پیدا می کنه و به جای بیتابی بر رنج خود برای غم ائمه اش می گرید.
ابوالفضل
۱۵:۴۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
خدالعنت کنه این مزدوران خائن را،که به زن و بچه هم رحم نمیکنند.بایدتک تک اینا روشناسایی کنن وپدرشون ودربیارن.تادرس عبرت بشه برادیگرا
عمار
۱۵:۰۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
اینها مردم معترض نیستند اینها از نوادگان تخم ترکیده مرادبیگ و حسام بیگ دو دزد سر گردنه بند راهزنهای قدیم باجگیران قدیم سریال تلوزیونی روزی روزگاری هستند هدفشون دزدی چپاول و غارت و تخریب اموال عمومی و خصوصی ملت هست و از هر موقعیتی که زمینش فراهم بشه سوءاستفاده میکنند و یا ملت اعتراض و انتقاد و نقد سازنده منطقی مسالمت آمیز بدون خشونت نسبت به مدیران و مسئولانشان داشته باشند این حرام لقمه های دزد و سارقهای مسلح اراذل و اوباش سوءاستفاده میکنند و نظم و امنیت جامعه را بر هم می زنند ننگشان باد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر . خداوند جل جلاله لعنت کند و نیامرزد باعث و بانیان اغتشاشات و آشوبگریها را در داخل کشور و خارج از کشور ایران اسلامی متحد و یکپارچه را ننگ و مرگ بر آمریکا و همپیمانان توطئه گر و فتنه گرشان باد .
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
ننگ بر فریب خوردگان ساده لو و اغتشاشگران تخریب گر
رضا
۱۴:۲۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
مادر تک تک این اغتشاشگرا به عزاشون بنشینه
مارامدافع چادرحضرت زهرا س افریده اند
۱۳:۴۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
ازداعشی ها بدترن
مگه میشه به سیاست وعملکرد دولت اعتراض داشته باشن وبعد به زنان بی دفاع وهموطنان خودشون حمله وتجاوزکنن