سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکایت لرستانی‌ها از یکهزار و ۸۴۷ صنوف متخلف

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: امسال یکهزار و ۸۴۷ گزارش مردمی برای شکایت از تخلف واحد‌های صنفی توسط سامانه ۱۲۴ دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا صفی خانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان  اظهارداشت: از این تعداد گزارش مردمی، یکهزار و ۴۶۵ مورد در حوزه کالا و ۳۸۲ مورد خدمات بوده که تاکنون گزارش بازرسی ۴۴۲ مورد تهیه شده است.

او افزود: ۴۴۱ مورد گزارش مردمی که بازرسی آن‌ها انجام شده در دست بررسی است و تاکنون رضایت ۸۴ مشتری جلب شده است.

او ادامه داد: در هشت ماهه سال گذشته یکهزار و ۴۹۱ گزارش مردمی در ستاد ۱۲۴ دریافت شد که از این تعداد یکهزار و ۱۸۱ فقره در حوزه کالا و ۳۱۰ مورد در بخش خدمات بود که ۱۳۱ مورد موفق به جلب رضایت شاکیان شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: هشت ماهه امسال ۷۱ هزار و ۲۲۵ بازرسی از بازار انجام شده که نسبت به ۵۳ هزار و ۳۱۰ فقره مدت مشابه سال گذشته، ۳۳.۶ درصد رشد داشته است.

صفی خانی تعداد پرونده‌های تخلفاتی امسال و سال گذشته را به ترتیب سه هزار و ۹۹۶، و سه هزار و ۸۹۶ فقره برشمرد و گفت: ارزش ریالی پرونده‌ها از حدود ۶۰ میلیارد تومان در سال گذشته، اکنون به بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان رسیده و رشد ۷۰ درصدی دارد.

او افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و یا ارائه فاکتور، مراتب را با شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: صنعت و معدن ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.