سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هدف از نوبت دهی یکپارچه و متمرکز، افزایش رضایت مندی بیمار، همراهان و همچنین انضباط بیشتر کاری درکلینیک‌های دانشگاه است.

او گفت : شهروندان در هر شهرو روستا با دسترسی به تلفن همراه و رایانه می‌توانند با وردودبه سامانه http://nobat.kums.ac.ir با رزرو نوبت، درزمان کمتر و بدون تحمل صف‌های طولانی از پزشک متخصص مورد نیاز خود نوبت بگیرند.

مرادی،گفت: شهروندان برای گرفتن نوبت ویزیت از پزشک در مراکز درمانی و کلینیک‌ها می‌توانند با ورود به سامانه مذکور بر روی لینک رزرو نوبت کلیک کنند و با وارد نمودن کدملی بیمار، مرکز درمانی مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنند.

مرادی افزود:انتخاب تخصص پزشک و کلیک بر روی آن مرحله بعدی است که با انجام آن نوبت‌های پزشک نمایش داده می‌شود و در این مرحله با وارد نمود کدامنیتی بایستی بر روی لینک رزرو نوبت کلیک کنند

او گفت: تکمیل کردن اطلاعات بیمار، وارد کردن کد امنیتی و در نهایت کلیک بر روی دکمه تایید نهایی آخرین مرحله ثبت نام برای پذیرش بیمار است.

مرادی گفت: دسترسی آسان و شبانه روزی، صرفه جویی درزمان و کاهش صف‌های طولانی پذیرش در کلینیک‌ها از مزایای الکترونیکی شدن نوبت دهی پزشکان دراستان کرمانشاه است

او گفت: علاوه بر استفاده از سامانه اینترنتی میتوان از کد دستوری ussd زیر هم درتلفن همراه برای رزرو نوبت استفاده کرد.
۵۵۵۵۶۶۶۶#۶۶۵۵

او گفت: بخشی از کار نوبت دهی پزشکان به صورت حضوری و با استقراراستند‌های نوبت دهی در کلینیک‌ها و مراکز درمانی استان امکان پذیر است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.