سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش نوآموزان مدرسه فوتبال باشگاه سنگ آهن در فستیوال استان یزد

مدیر مدرسه فوتبال باشگاه سنگ آهن گفت: نوآموزان مدرسه فوتبال باشگاه سنگ آهن در فستیوال استان یزد خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، احسان توکلی مدیر مدرسه فوتبال باشگاه سنگ آهن بافق گفت: دو تیم از مدرسه فوتبال باشگاه سنگ آهن در قالب تیم ،الف، و ،ب، با مربیگری امین میرعلمی، مهدی بویی آبادی، مسلم دهقان و امین غلامزاده در این فستیوال حضور داشتند.

او افزود: در این فستیوال تیم سنگ آهن ،الف، در تمامی بازی‌های خود به برتری پرگل و مطلق دست یافت و تیم سنگ آهن ،ب، از عهده حریفان خود برآمد و تنها در دو بازی نزدیک نتیجه را واگذار کرد.

توکلی ادامه داد: تیم‌های سنگ آهن از همان ابتدا در این فستیوال با بازی‌های روان و هدفمند خود نشان دادند که آینده را تسخیر خواهند کرد به گونه اییکه با نمایش حرکات فنی و تکنیکی خود مقابل تیم‌های حریف چنان درخشیدند که مورد تمجید و تحسین حاضرین قرار گرفتند.

او گفت:در این فستیوال تیم سنگ آهن ،الف، در تمامی بازی‌های خود به برتری پرگل و مطلق دست یافت و تیم سنگ آهن،ب،از عهده حریفان خود برآمد و تنها در دو بازی نزدیک نتیجه را واگذار کرد.

توکلی در پایان از زحمات مربیان دلسوز و بادانش این مدرسه فوتبال که همه این دستاورد‌ها محصول زحمات شبانه روزی و بی وقفه آنان در ارتقای سطح کیفی و فنی نوآموزان است، تشکر و قدردانی کرد.

مدرسه فوتبال باشگاه سنگ آهن با بیش از ۳۵۰ نوآموز در حال فعالیت است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.