سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین پژوهانه مرکز حافظ‌شناسی اعطا شد

مرکز حافظ شناسی دومین پژوهانه خود را برای طرح تحقیقی دانش‌آموخته دوره کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی تصویب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرکز حافظ‌شناسی پس از فراخوان عمومی و بررسی گزاره‌های پیشنهادی برای اعطای گرنت پژوهشی مهندس بهرام بزرگ، سرانجام با طرح تحقیقی خانم مریم آذرنیا، دانش‌آموخته محترم دوره کارشناسی ارشد در رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه شیراز با عنوان «بررسی و تحلیل پژوهش‌های مربوط به‌حافظ و انسان» موافقت کرد و طرح یادشده پس از بررسی و داوری از سوی شورای علمی مرکز حافظ‌شناسی به‌تصویب رسید.

در جلسه‌ای که با حضور نصرالله امامی (عضو محترم شورای علمی مرکز)، کاووس حسن‌لی (استاد کرسی حافظ‌پژوهی و مدیر مرکز) و رضا رستگاری (جانشین مدیر مرکز) در محل دفتر مرکز حافظ‌شناسی برگزار شد، قرارداد اعطای پژوهانه به‌ امضا رسید و پژوهشگر برگزیده متعهد شد در بازه زمانی یک‌ساله، دستاورد پژوهشی خود را آماده و ارائه کند.

دومین گرنت پژوهشی مرکز حافظ‌شناسی با حمایت مهندس بهرام بزرگ در شهریورماه ۱۳۹۸ به‌تصویب رسید.

اولین پژوهانه مرکز حافظ‌شناسی پیش از آن و با حمایت دکتر زهرا طاهری در فروردین‌ماه ۱۳۹۸ به‌تصویب رسید و هم‌اکنون با طرح مصوب «رفتار هنری حافظ و عناصر طبیعت» در حال اجراست.

هنرمندان، پژوهشگران و دانش‌آموختگان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی با ارائه طرح پژوهشی و تصویب در شورای علمی مرکز حافظ‌شناسی، می‌توانند از دوره‌های شش‌ماهه یا یکسالة این پژوهانه‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار علمی ، پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.