سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری امور به بخش خصوصی در حوزه دامپزشکی به کمک اشتغال می‌آید

مدیر کل دامپزشکی مازندران کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امورات دولتی در حوزه دامپزشکی را در راستای ایجاد اشتغال در بخش خصوصی از جمله مهمترین اقدامات دولت دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضوانی مدیر کل دامپزشکی مازندران در بازدید از یک واحد آزمایشگاهی در شهرستان آمل که به عنوان آزمایشگاه همکار دامپزشکی در حال فعالیت است، گفت: مازندران با داشتن ۴ واحد آزمایشگاهی همکار دامپزشکی تلاش می کند  با استفاده از  توان بخش خصوصی در برون سپاری وظایف دامپزشکی و واگذاری برخی از امورات آزمایشگاهی به بخش خصوصی علاوه بر ایجاد اشتغال جوانان تحصیلکرده و کاهش هزینه‌ها  رضایتمندی بهره برداران را فراهم کند.

او از اعلام آمادگی دامپزشکی استان برای افزایش دامنه همکاری با آزمایشگاه‌های همکار برای برون سپاری امورات بخش دولتی خبر داد و افزود: مکاتبات لازم در این زمینه با سازمان صورت گرفته و به زودی شاهد این اتفاق مهم در استان خواهیم بود.

رضوانی در انجام بازدید از بخش‌های مختلف این واحد آزمایشگاهی از جمله میکروبی، شیمیایی، آنالیز مواد غذائی، بخش مولکولی و سنجش فلزات سنگین، از توان این بخش خصوصی برای انجام امورات محوله قدردانی کرد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.