سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده استان همدان در مجلس خبرگان رهبری:

مرحوم آیت‌الله محمدی یک زاهد و عالم وارسته بود

مراسم ترحیم مرحوم آیت الله محمدی رئیس پیشین حوزه علمیه نهاوند در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله موسوی اصفهانی نماینده استان همدان در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه‌های علمیه استان در مراسم ترحیم مرحوم آیت الله محمدی رئیس پیشین حوزه علمیه نهاوند گفت: مرحوم آیت الله محمدی رئیس پیشین حوزه علمیه نهاوند که فرزند خود را نیز تقدیم اسلام کرده بود تمام عمر پربرکت خود را در خدمت به حوزه علمیه و تربیت شاگردانش بود.

نماینده خبرگان رهبری افزود: جا داشت رحلت این عالم بزرگ و پدر شهید نه تنها در شهرستان نهاوند بلکه در استان همدان عزای عمومی علام می‌شد، زیرا ایشان دور گرانبهایی بود.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به آیات و روایاتی در مورد رحلت علما بیان کرد: امروز شهرستان نهاوند و این سرزمین عالم پرور در فقدان شخصیتی بزرگ و عالمی ربانی عزادار است و افکار امثال مرحوم آیت الله محمدی باعث شد که عقیده و افکار داعشی‌ها نتواند بر جوانان ما تاثیری نداشته باشد.

او بیان کرد: بی تدبیری بسیاری از مسئولان مشکلات بسیار بزرگی را برای مردم و بخصوص حوزه‌های علمیه به وجود آورده است و در آینده فکری اساسی به حال این مشکلات شود امروز بسیاری از مردم و طلاب با مشقت فراوان زندگی می‌کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: اینکه رئیس دولت بگوید من از گرانی بنزین خبر ندارم واقعا مصیبت است آیا این همه مشکلات مردم را نمی‌بینید.

 این مراسم با حضور گسترده مردم، مسئولین و جمعی از روحانیون و بیت معظم آیت الله محمدی و با سخنرانی آیت الله موسوی اصفهانی نماینده استان همدان در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.