سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار خاش :

روند توزیع گاز و سوخت در خاش باید نظارت شود

فرماندار خاش گفت: روند توزیع گاز، سوخت، آرد و نان در این شهرستان باید به نحوی مدیریت و تسهیل شود که شاخص‌های رضایتمندی مردم ارتقاء یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، صاحب گل صالحی فرماندار خاش در نشست ستاد تنظیم بازار خاش اظهار داشت: با تشدید برنامه‌های نظارتی، کنترلی و مداخله تیم‌های بازرسی و گشت‌های مشترک با متخلفان حوزه اصناف و خدمات به صورت قاطعانه برخورد می‌شود.

او بیان کرد: تولید و توزیع آجر ارزان و با کیفیت نیز دارای اهمیت بوده و مسوولان باید مراقبت کنند که متخلفان نتوانند به اهداف‌شان برسند.

فرماندار خاش ادامه داد: خودرو‌های لازم به ناوگان حمل و نقل گاز اضافه و سهمیه سوخت و گاز در این شهرستان نیز به موقع حمل شود.

او بیان کرد: توزیع آرد، گاز و نفت سفید، ارائه خدمات بهداشتی، تامین و توزیع دارو و ... در نقاط شهری، روستایی و عشایری باید به نحوی باشد که مردم با شرایط آسانی بتوانند خدمات را دریافت کنند.

صالحی با اشاره به اینکه تامین رضایت مردم مورد توجه است، افزود: در اکثر نقاط سیستان و بلوچستان موارد بحرانی و مشکلات احساس می‌شوند، اما در خاش با عنایت به برگزاری نشست‌های متعدد پیرامون گاز وضعیت در این شهر عادی است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: استانداری ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.