سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث ۲۵ آذر ۹۸؛

از کشف ۱۱۹ کیلوگرم تریاک تا دستگیری مامور قلابی

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ( دوشنبه بیست و پنجم آذر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بیش از ۵۵ هزارمترمربع زمین از دست فردی سودجو درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: بیش از ۵۵ هزارمترمربع زمین با تلاش ماموران پلیس بازپس گرفته شد.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: به دنبال شکایت اداره منابع طبیعی شهرستان دشتی، فردی که بیش از ۵۵ هزار مترمربع ارضی ملی را در یکی از روستا‌های این شهرستان تصرف کرده بود، شناسایی شد و از دست این فرد سودجو درآمد.

او ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش زمین‌های آزاد شده ۹۰۰ میلیون است.

کشف بیش از ۱۱۹ کیلوگرم تریاک

۱۱۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در شهرستان‌های دشتستان و دیلم کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: ۵۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در دشتستان کشف شد.

سرهنگ عبدالرضا شبانی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دشتستان پس از اطلاع از این که یکی از سوداگران مرگ با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ قصد انتقال مواد مخدر از شهرستان‌های همجوار به دشتستان را دارد، خودروی یاد شده را در یکی از محور‌های ورودی شهرستان توقیف کردند و راننده آن دستگیر شد.

او بیان کرد: در بازرسی از داخل خودرو مقدار ۵۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و متهم دستگیر شد.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: یک دستگاه خودروی سواری تیبا حامل ۶۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک توسط ماموران انتظامی توقیف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران انتظامی در ایستگاه بازرسی شهید موسوی در جاده خروجی شهر دیلم، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری موفق شدند از یک خودرو ۶۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به صورت حرفه‌ای در صندوق عقب جاسازی شده بود کشف کنند.

او بیان کرد: در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف شد و دو متهم دستگیر شدند.

دستگیری مأمور قلابی در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری فرد کلاهبردار و جاعل در پوشش مأمور پلیس خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند گفت: مأموران پلیس آگاهی دشتستان در پی دریافت اخبار موثق مبنی براینکه شخصی به مطب یکی از پزشکان شهر برازجان مراجعه و با ارائه مدارک جعلی، خود را مأمور پلیس معرفی کرده و ضمن بازرسی‌های مکرر قصد اخاذی از آن مطب را داشته است، اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری این فرد را آغاز کردند.

او افزود: متهم در شهر برازجان دستگیر و از وی یک رشته دستبند، یک عدد مهر اسم، یک عدد کارت شناسایی جعلی و یک دستگاه اسپیکر کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان به شهروندان توصیه کرد: با هوشیاری و دقت لازم فریب افراد کلاهبرداری که خود را به عنوان مأموران ادارات دولتی معرفی می‌کنند نخورند و در صورت مشاهده چنین مواردی، از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع سازند.

یک کشته و یک مصدوم در برخورد پراید با موتورسیکلت

بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با موتورسیکلت در جاده بوشهر- چغادک، موتورسوار جان باخت و ترک نشین به شدت مصدوم شد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: این حادثه ساعت ۲۰ یکشنبه شب به پلیس راه اطلاع داده شد و ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند، خودرویی ناشناس به یک دستگاه خودرو سواری پراید برخورد می‌کند و متواری می‌شود، سپس خودرو پراید به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می‌کند و باعث واژگونی موتورسیکلت می‌شود.

سرهنگ جابر پاپری افزود: به علت جراحات، موتورسوار جان باخت و ترک نشین نیز به شدت مجروح شد.

کشف ۴۰۰ میلیون ریال کابل شبکه قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: ۴۸ کارتن کابل شبکه قاچاق، به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ رهام رضایی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده‌ها، به یک دستگاه وانت بار ال ۹۰ مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۴۸ کارتن کابل شبکه قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف و یک متهم دستگیر شد.

توقیف پژو پارس حامل کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف یک دستگاه خودرو سواری حامل لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون راله خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی گفت: پلیس امنیت عمومی شهرستان دیلم به صورت نامحسوس یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس را که در مسیر فرعی روستای کنارکوه در حال انتقال کالای قاچاق بود تعقیب کردند.

او افزود: این خودروی حامل بار قاچاق پس از طی مسیری وارد منزلی در یکی از روستا‌های شهرستان دیلم شد که در بازرسی از آن، ۱۹۵۰ عدد کله شارژ گوشی‌های موبایل هوشمند، ۳۷۰ عدد شارژ موبایل هوشمند، ۵۶ عدد هدفون بی سیم و ۳۰۰ عدد هندزفری با سیم به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم بیان کرد: یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.