سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ در آستانه استیضاح: دعا کنید!

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به جلسه امروز درباره استیضاح خود ادعا کرد کار اشتباهی انجام نداده و خواست برایش دعا کنند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتری خود در واکنش به جلسه امروز درباره استیضاح خود اعلام کرد کار اشتباهی انجام نداده و از هوادارانش خواست تا برایش دعا کنند.

وی در حساب توییتری خود نوشت: باورتان می‌شود من امروز از سوی رادیکال چپ استیضاح خواهم شد. من کار اشتباهی انجام نداده ام. چیز وحشتناکی است. متن (تماس تلفنی من با رئیس‌جمهور اوکراین) را بخوانید. این مسأله نباید برای رئیس جمهور دیگری اتفاق بیافتد. دعا کنید.

وی همچنین در توییت دیگری در خصوص دموکرات‌ها و آن‌ها که به دنبال استیضاح وی بوده اند، نوشت: آن‌ها تنها می‌خواستند به ریاست جمهوری دست یابند. آن‌ها از تحقیق، قصد دیگری نداشتند. آن‌ها نتوانستند هیچ جرمی را پیدا کنند؛ بنابراین از قدرت و کنگره سوء استفاده کرده‌اند.

مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت آن را دموکرات‌ها در دست دارند، امروز چهارشنبه استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به رای می‌گذارد؛ استیضاحی که ممکن است به برکناری چهل و پنجمین رئیس جمهور این کشور از قدرت منجر شود.

دموکرات‌ها از نخستین روز‌های حضور ترامپ در کاخ سفید، به دنبال آن بودند با استیضاح ترامپ، قدرت را از دستان او خارج کنند و افشاگری مقام امنیتی آمریکا در مورد تماس تلفنی دونالد ترامپ با «ولادیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین این فرصت را به آن‌ها داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.