سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین ملایر در بهار ۹۹

مدیر بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان ملایر گفت: اورژانس این بیمارستان به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین اورژانس‌های کشور اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رامین فراهانی، مدیر بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان ملایر گفت: تکمیل و راه‌اندازی اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) یکی از نیاز‌ها و مطالبات اصلی شهروندان ملایری است که هر چه سریعتر باید راه‌اندازی شود.

او اضافه کرد: اورژانس در ۲ طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع در حال احداث است که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرهانی ادامه داد: طبقه اول اورژانس شامل آندوسکوپی، تریاژ، اتاق پذیرش، رادیولوژی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و اتاق عمل است و دارای ۲۴ تخت برای بزرگسالان و سه تخت برای اطفال است.

او بیان کرد: تجهیزات اورژانس با کمک و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی همدان و نمایندگان ملایر در دست تامین است.

مدیر بیمارستان امام حسین ملایر عنوان کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان معین شهر‌های جنوبی استان است و بیماران تصادفی شهر‌ها و استان‌های همجوار به این بیمارستان اعزام می‌شوند، اورژانس فعلی بستر مناسبی برای ارایه خدمات به مراجعان نیست.

او خواستار شتاب بخشیدن در تکمیل و بهره‌برداری از اورژانس به عنوان یکی از مطالبات شهروندان ملایری شد و جذب نیروی پرستاری برای اورژانس این بیمارستان را از دیگر درخواست‌های مهم برشمرد.

فراهانی همچنین تجهیز ۲۴ تخت برای اورژانس، بازسازی اتاق عمل، راهروها، بازسازی آزمایشگاه و مساعدت برای ایجاد بخش خیرساز آندوسکوپی و کلونوسکوپی را از دیگر درخواست‌ها عنوان کرد و خواستار کمک و مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پززشکی در تامین این نیاز‌ها شد.

به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان ملایر اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) هم اکنون ۸.۵ میلیارد تومان اعتبار دارد.

بیمارستان امام حسین (ع) ملایر دارای ۱۶۵ تخت فعال است و مجهز به دستگاه MRI و سی. تی. سکن، سی. سی. یو و آی. سی. یو و دیگر بخش‌ها با تجهیزات کامل است و بیش از ۶۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های مختلف در این بیمارستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ ش

برچسب ها: اورژانس ، بیمارستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.