سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت کمیته امداد از هفت طرح دانش بنیان مددجویان

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: این نهاد در راستای بهره‌مندی و توانمندسازی مددجویان زیرپوشش از طرح‌های دانش‌بنیان و پژوهشی که منجر به اشتغال زایی شود، حمایت مالی می‌کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: کمیته امداد امسال از هفت طرح دانش بنیان مددجویان زیر پوشش برای ثبت اختراع حمایت مالی کرد و در نظر دارد به آن‌ها تسهیلات اشتغال پرداخت کند.

او با بیان اینکه کمیته امداد هر ساله اولویت‌های پژوهشی خود را عنوان می‌کند، افزود: کمیته امداد امسال ۷۰ مورد پژوهشی اولویت دار را به صاحب نظران و اندیشمندان ارایه و از متقاضیان خواسته در قالب مقاله، پژوهش، کتاب و پایان نامه به این اولویت‌ها توجه کنند تا حمایت مالی این نهاد برخورددار شوند.

رخصی با بیان اینکه کمیته امداد از پایان نامه ارشد و دکترا دانشجویان که موضوع آن‌ها جزء اولویت‌های کمیته امداد باشد حمایت می‌کند، هدف اصلی کمیته امداد را حمایت از طرح‌های دانش بنیان پژوهش ها، پایان نامه‌ها و مقالات برای رفع فقر، محرومیت با توانمندسازی افراد و مددجویان ذکر کرد.

او مهم‌ترین وظیفه کمیته امداد را توانمندسازی مددجویان برشمرد و اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۳ هزار دانش آموز و ۲ هزار دانشجو مقاطع مختلف تحصیلی استان از خدمات کمیته امداد مانند کمک هزینه تحصیلی، شهریه و حمایت مالی پژوهشی برخوردار می‌شوند.
 انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.