سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهر طبس:

راه‌های شناخت نفوذ دشمن در صف ملت را بشناسیم

حجت السلام والمسلمین محمدی گفت: باید مراقب تردید افکنی علیه نهاد‌های مقدس بود و راه های شناخت نفوذ دشمن در صف ملت را بشناسیم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حجت السلام والمسلمین محمدی امام جمعه شهر طبسگفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مراقب تردید افکنی علیه نهاد‌های مقدس از جمله شورای_نگهبان و سپاه بود وراه‌های شناخت نفوذ دشمن در صف ملت را شناخت.

او با بیان اینکه تقوا مایه آسان شدن تکالیف می‌شود و تیر‌های وسوسه در آن‌ها تاثیری ندارد، افزود: انسان های با تقوا نماز، عبادت و بندگی خدا به آنها لذت و آرامش می‌دهد.

حجت السلام والمسلمین محمدی هوشیاری مردم، فصل‌الخطاب دانستن فرمایشات مقام معظم رهبری، دشمن‌شناسی و اینکه دشمن از چه جریانی در کشور حمایت می‌کند را از جمله راه های بصیرت دانست.

امام جمعه شهر طبس ادامه داد: روشنگری (که قشر معلم و روحانیت و انسان‌های اهل تحلیل و نویسندگان آگاه باید انجام دهند) مرزبندی خواص با جریان فتنه و موضع‌گیری در برابر فتنه‌گر‌ها که در حق ملت و مملکت جفا کردند، تکلیف‌مداری و دلبستگی به نظام اسلامی از دیگر راه‌های بصیرت است که می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

او در ادامه در خصوص فعالیت‌های موثر نیروی انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: دو اقدام، دستگیری باند سارقین احشام  و کشف محموله بسیار سنگین مواد مخدر قابل تقدیر است.

حجت السلام والمسلمین محمدی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی بعنوان یکی از امتیازات اقتصادی ایران محسوب می‌شود و دشمنان هم مدام دنبال ضربه به این موضوع هستند، اما خام‌فروشی در حقیقت جفای در حق نسل‌های آینده است و باید دنبال فرآوری باشیم.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.