سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 جذب ۱۷ هزار حامی برای ایتام

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مشارکت مردم زنجان در ۹ ماهه امسال ۷۶ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مشارکت مردم زنجان در برنامه‌های کمیته امداد در ۹ ماهه امسال ۷۶ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
 
او افزود: رفع محرومیت‌ها فقط وظیفه دستگاه‌های حمایتی نیست، بلکه فقرزدایی یک وظیفه همگانی بوده و تلاش برای رفع آن، یک عدالت اجتماعی محسوب می‌شود.

صفری با اشاره به طرح هر کارمند حامی معنوی یک یتیم گفت:پویش مردمی جذب ۱۷ هزار حامی برای حمایت هزارو ۳۳۱ یتیم و فرزندان محسنین در استان راه انداری شده است که هم استانی‌های عزیز با مشارکت در این طرح با مبلغ ده‌هزارتومان در هرماه می‌توانند از ایتام و محسنین حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به ایجاد اشتغال در خانواده‌های تحت حمایت و افراد نیازمند اشاره کردوافزود:در ۹ ماهه سال جاری برای بیش از ۲ هزار خانوار با مبلغ قریب به ۴۶ میلیارد تومان اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

صفری ادامه داد: هم‌اکنون میزان سرانه ایتام در استان زنجان ماهیانه ۵۳۰ هزار تومان و سرانه طرح محسنین نیز ۲۴۰ هزار تومان است، که این مبلغ از میانگین کشوری بالاتر است.

او  افزود: باید فرهنگ نیکوکاری و احسان را در جامعه بیشتر ترویج دهیم.

صفری بابیان اینکه رویکرد کمیته امداد انسان‌پروری به‌جای فقیر پروری است، تصریح کرد: در این راستا این نهاد حمایتی فهرستی از خدمات را طراحی کرده و متناسب با نیازها، این خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌دهد.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.