سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانشهر برای پیشگیری از خطرات بارندگی و سیل در آماده‌باش است

فرماندار ایرانشهر گفت:برای پیشگیری و مواجهه با سیلاب احتمالی، مدیریت بحران این شهرستان در آماده‌باش کامل است و تمامی اعضای ستاد برای پیشگیری و مقابله با سیل احتمالی در محل کار خود حضور دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی شامل اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با تجهیزات و ادوات لازم برای امدادرسانی در حوادث احتمالی در آماده‌باش کامل هستند.

او  بیان کرد: از تمامی امکانات شهرستان برای جلوگیری از خطرات سیل بهره گرفته‌ایم و تاکنون در زمینه رفع مشکل سیل بند‌ها و بازگشایی مسیر‌های روان آب‌ها در منطقه انجام شده و تلاش‌ها ادامه دارد.

او  از مردم شهرستان ایرانشهر خواست از تردد روی سیل بند‌ها و همچنین اتراق در کنار رودخانه‌ها جدا خودداری و به هشدار‌های مدیریت بحران توجه کنند.

دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در آماده‌باش است

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: با توجه به هشدار‌های جوی اداره هواشناسی مبنی بر ریزش باران‌های سیل آسا، تمامی کارکنان اورژانس و بیمارستان‌های جنوب این استان در آماده باش کامل قرار دارند.

محمودرضا ناصح  اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای مدیریت بحران در جنوب استان پیش بینی شده است

او  افزود: با توجه به اعلام و هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر نامساعد بودن شرایط جوی، بارش باران و احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی تمامی پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهری و جاده‌ای و پایگاه هواییحوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در آماده باش کامل قرار دارند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: تمام مرخصی‌ها و ماموریت‌های غیر ضروری لغو شده است.

ناصح ادامه داد: تیم‌های واکنش سریع اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه آماده مقابله با بحران‌های احتمالی و خدمات رسانی لازم در نقاط مختلف جنوب استان هستند.

وی تصریح کرد: باتوجه به شرایط منطقه و لزوم آماده باش اورژانس پیش بیمارستانی تمامی امتحانات پایان ترم دانشجویان رشته فوریت‌های پزشکی مقطع کاردانی و کارشناسی تا ۲۲ دی ماه جاری لغو شده است.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.