سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به گفته کارفرما و پیمانکار؛

فاز نخست متروی کرج نیمه اول سال آینده افتتاح می‌شود

استاندار البرز گفت: فاز نخست متروی کرج به گفته کارفرما و پیمانکار، نیمه اول سال آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عزیز الله شهبازی استاندار البرز در بازدید از روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج، ایستگاه طالقانی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، این بازدید ها به صورت مستمر برای بررسی روند پیشرفت پروژه و خداقوت گفتن به دست اندرکاران این امر، در دستور برنامه است.

استاندار البرز گفت: در این شرایط سخت به لحاظ بودجه و اعتبار، پیمانکار مربوطه در قطار شهری کرج با قدرت مشغول کار است.

شهبازی با اشاره به بهره برداری از پروژه قطار برقی کرج-هشتگرد، گفت: این پروژه پس از سال ها انتظار با پیگیری های جدی استانی و جلب توجه ملی با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و اکنون در حال ارائه خدمات به مردم است، بنابراین با اهتمام ویژه ای در نظر داریم برای تکمیل قطار شهری کرج نیز همراهی و پیگیری لازم را داشته باشیم.

او افزود: شهردار و شورای اسلامی شهر کرج با علاقه و انگیزه بالایی برای تکمیل این پروژه وارد عمل شده اند.

استاندار البرز گفت: امید است براساس اعلام شهردار کرج و پیمانکار مربوطه در نیمه اول سال ۹۹شاهد بهره برداری از فاز یک قطار شهری کرج باشیم.

اصغر کمالی زاده شهردار کرج در این بازدید با اشاره به همراهی و حمایت جدی استاندار البرز در راستای تسریع در تکمیل پروژه قطار شهری کرج، افزود: تمامی تلاش ما این است که فاز یک قطار شهری کرج را در هفته دولت سال ۹۹ به ایستگاه پایانی برسانیم.

کمالی زاده گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته از سوی استاندار البرز مقرر شد جلسه ای پیرامون بررسی منابع اعتباری قطار شهری در نهاد ریاست جمهوری داشته باشیم.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.