سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ درصد از اعتبارات سفر رئیس جمهور برای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جذب شد

در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساخت دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی مصوب شد که تاکنون ۶۰ درصد از این اعتبارات جذب‌شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید محسن هاشمی مدیر برنامه‌ریزی بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در اسفند پارسال، ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساخت  دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی مصوب شد که امسال ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب شده و تا ابتدای دی‌، ۹۰ میلیارد ریال از مبلغ ابلاغ‌شده این طرح نیز به‌صورت اوراق جذب شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر نیز گفت: ساختمان دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ۶۸ درصد پیشرفت در حال ساخت است.

ایرج بیژنی با اشاره به‌سرعت یافتن اجرای این طرح با تأمین اعتبارات مصوب شده، بیان کرد: ساختمان دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی با زیربنای ۱۹ هزار مترمربع یکی از طرح‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است که با تکمیل و تجهیز آن زیرساخت‌های لازم برای ارائه آموزش هرچه مطلوب‌تر فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اهمیت تسریع در اجرای این طرح، بیان کرد: تا پایان امسال بخش اول این طرح  به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.