سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی وزنه برداران فارس در رقابت‌های پاراوزنه برداری بانوان ایران

بانوان فارسی در مسابقات پاراوزنه برداری کشور به دو مدال طلا رسیدند.

مختار نورافشان رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: رقابت‌های وزنه برداری بانوان جانباز و معلول ایران به میزبانی تهران برگزار شد که در دسته ۵۰ کیلوگرم رده سنی جوانان، نگار قربانی‌سنگری از استان فارس با رکورد ۴۲ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستاد.

او افزود: در دسته ۵۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان هم نگار قربانی‌سنگری از استان فارس با رکورد ۴۲ کیلوگرم باز هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و مرجان قرقچیان از استان یزد با رکورد ۴۰ کیلوگرم و فاطمه ناصر از خراسان رضوی با رکورد ۳۹ کیلوگرم در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان نخستین دوره مسابقات پارا وزنه برداری بانوان قهرمانی کشور، بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تیم خوزستان با کسب ۶۴ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های کرمانشاه با ۶۲ امتیاز و تهران با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و تیم فارس جام اخلاق را بدست آورد.

۸۰ بانوی ورزشکار از ۱۹ استان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، در نخستین دوره رقابت‌های پاراوزنه برداری بانوان کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.