سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ایستگاه جدید گاز در مرکز انتقال نفت شماره ۱ مارون ـ اصفهان

ایستگاه جدید گاز در مرکز انتقال نفت شماره ۱ مارون ـ اصفهان با هماهنگی شرکت گاز شهرستان امیدیه به دلیل پوسیدگی خط سراسری ۴۲ اینچ گاز و در پی آن کاهش فشار ورودی گاز مرکز در حدود psi ۴۰۰ راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید امانی رئیس مرکز انتقال نفت شهید جابر آل خمیس امیدیه (شماره یک مارون ـ اصفهان) شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت: ایستگاه جدید گاز با هماهنگی شرکت گاز شهرستان امیدیه به دلیل پوسیدگی خط سراسری ۴۲ اینچ گاز و در پی آن کاهش فشار ورودی گاز مرکز در حدود psi ۴۰۰ راه اندازی شد.

حمید امانی، استارت توربین‌های مرکز انتقال نفت را با استفاده از این خط گاز بیان کرد و افزود: با توجه به کاهش فشار ورودی گاز و مشکلات ایجاد شده در استارت توربین‌ها با هماهنگی شرکت گاز شهرستان از خط ۴۲ اینچ به ۵۶ اینچ سراسری تعویض شد و در این زمینه لوله کشی و ایجاد مسیر جدید ۴ اینچ تا مرکز انتقال نفت به طول حدود ۶۱ متر و ساخت فونداسیون، نصب و راه اندازی ایستگاه جدید به ظرفیت پنج هزار مترمکعب اجرا شد.

او با بیان اینکه دیزل ژنراتور توربین‌های مرکز، یک روز قبل از انجام عملیات از سوخت گاز به سوخت نفت گاز تغییر داده شد گفت: پس از توقف توربین سولزر شماره ۱۲ و ۱۳ و تعویض برنر‌های آن‌ها به سوخت نفت گاز، دیزل ژنراتور‌های شماره یک و دو و همچنین توربین‌های سولزر شماره دو و سه با سوخت نفت گاز استارت زده شد.

او گفت: پس از تغییر خط لوله گاز و در سرویس قرار گرفتن ایستگاه جدید فشار گاز ورودی مرکز انتقال نفت از psi ۴۰۰ به یک هزار و psi۳۰۰ افزایش یافت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.