سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین شکست فصل شاگردان ترکاشوند در آمل / شهروند اراک برنده دیدار قعر نشینان

دیدار‌های معوقه هفته ششم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز شاهد برگزاری دیدار‌های ۶ دیدار از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بود  که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم والیبال سایپا موفق شد نخستین شکست فصل شهرداری ورامین را رقم بزند و با نتیجه ۳ - ۰ برنده بازی باشد.  

تیم والیبال پیکان هم که تا پیش از این تنها یک باخت داشت در بازی این هفته اش برابر کاله آمل قرار گرفت و در این بازی خارج از خانه با نتیجه ۳ -۲ شکست خورد تا بدین ترتیب تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی یعنی شهرداری ورامین و پیکان با شکست رقابت‌های این هفته را دنبال کنند.  

تیم والیبال سپاهان اصفهان هم در یکی دیگر از دیدار‌های امروز موفق شد با نتیجه ۳ - ۰ از سد راه یاب ملل مریوان بگذرد جایگاه چهارمی اش را حفظ کند. شهرداری گنبد هم با پیروزی ۳ -۰ مقابل پیام خراسان به پیروزی خوبی رسید و در همان رتبه پنجم جدول رده نبدی باقی ماند.  

شهرداری ارومیه هم در نخستین دیدار با سرمربی جدیدش یعنی پیمان اکبری نمایش خوبی داشت و توانست ۳ - ۰ شهداب یزد را ببرد، شهروند اراک هم در دیداری انتهای جدولی با نتیجه ۳ - ۰ خاتم اردکان را برد تا پرونده رقابت‌های معوقه هفته ششم لیگ برتر والیبال بسته شود.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.