سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زوجین‌نابارور در کرمانشاه از ۸۵ درصد تخفیف خدمات درمانی بهره مند می شوند

جنین شناس بیمارستان معتضدی کرمانشاه گفت: زوج های نابارور از تخفیف ۸۵ درصدی هزینه های درمان برخوردار می شوند،که طبق بخشنامه ی جدید درسال دوبار می توانند، از این خدمات استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شیوا روشن خواه  جنین شناس بیمارستان معتضدی کرمانشاه گفت: داشتن هدف زندگی را زیباتر میکند البته اهداف را باید الویت بندی کرد: اینکه ادامه تحصیل بدهید و یا در کارتان ترفیع بگیرید و یا کسب و کار جدیدی راه اندازی کنید و یا بچه دار شوید.


او افزود: اگر سن شما در حال بالارفتن است و متاهل هستید و هنوز بچه دار نشده اید ، بدانید زمان برای شما مثل بمب ساعتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود و برگشتی در کار نباشد بنا بر این الویت بندی اهداف یا Priority setting مهم است.


روشن خواه بیان کرد: پدر و مادر شدن یک موقعیت‌ جدید در زندگی هر شخصی است و با وجود سختی و مشکلات، بسیار لذتبخش است. یک انسان کامل با ابعاد کوچک سومین یا چندمین عضو خانواده شما میشود که باعث تکامل و سعادت شما هم خواهد شد


او افزود: بنابراین اگه شرایط خانوادگی مناسب و موقعیت اقتصادی قابل قبولی دارید اقدام کنید و اگر در این زمینه مشکلی دارید به متخصصان مربوطه مراجعه کنید.


او گفت: این متخصصان و‌امکانات در همین کرمانشاه و در بخش دولتی وجود دارد و خبر خوش اینکه زوج های نابارور از تخفیف ۸۵ درصدی هزینه های درمان برخوردار می شوند،که طبق بخشنامه ی جدید درسال دوبار می توانند، از این خدمات استفاده کنند.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.