سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراهی ۱۳ استان کشور با نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

با آغاز نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در تهران، ۱۲ استان دیگر همزمان با پایتخت ایران میزبان این رویداد خواهند بود.

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، استان‌های یزد، زنجان، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، ایلام، لرستان، کرمانشاه، سمنان، هرمزگان، البرز، مرکزی و گلستان در کنار تهران امسال میزبان برگزاری جشنواره مد و لباس فجر هستند.

برپایی نمایشگاهی از انواع لباس‌های ایرانی ـ اسلامی که توسط هنرمندان استانی طراحی شده، برگزاری مسابقه زنده طراحی لباس و رقابت طراحان استانی برای عرضه بهترین طرح در بخش های مختلف رقابتی از جمله اقداماتی است که همزمان با جشنواره کشوری در ۱۲ استان نام‌برده اجرا خواهدشد.

جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با هدف نگاهی نو به بازار، ایجاد فضای رقابتی سالم بین طراحان عرصه مد و لباس، تشویق طراحان به ارائه طرح و الگو‌های به روز و نوآورانه، کمک به ارتقای سطح حوزه طراحی با الهام از نماد‌های هنر ایرانی اسلامی و کشف استعداد‌های نو، برگزار می‌شود.

موضوع ویژه این دوره از جشنواره در تمام بخش‌های مسابقه با عنوان «فر گلستان» است و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره مد و لباس فجر تا هشتم بهمن ماه برای ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره فرصت دارند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.