سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز یکم بهمن ۹۸؛

کشف ۵۳ دستگاه استخراج بیت کویین و چهار کیلوگرم تریاک/سرقت در رامسر، دستگیری در قزوین/یک کشته در سانحه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر نصب دستگاه‌های استخراج گر ارز دیجیتال در منطقه ضیاءآباد ماموران پاسگاه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران در بازدید از محل مورد نظر ۵۳ دستگاه ماینر در حال فعالیت، کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت پرونده متهم برای رسیدگی و صدور رای نهایی به مرجع قضائی ارسال شد.

بی احتیاطی راننده پژو، جان عابر پیاده را گرفت

سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت دیشب در محور قزوین - تهران"محدوده شهرستان آبیک فرعی روستای قشلاق یک دستگاه خودرو پژو با یک عابر پیاده برخورد کرد، که بر اثر این حادثه عابر به علت شدت ضربات وارده جان باخت.

سرهنگ بیگلری علت این حادثه را بی توجهی به جلو راننده خودرو بیان کرد.

سرقت در رامسر، دستگیری در قزوین

سرهنگ احمد اشرفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو روآ پس از سرقت به عنف در شهرستان رامسر متواری شده است و قصد عزیمت به سمت استان‌های غرب کشور را دارد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قزوین قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: بلافاصله، چندین واحد گشت انتظامی در محور‌ها به صورت محسوس ونا محسوس مستقر شدند که در نهایت خودروی مورد نظر توسط عوامل گشت یگان امداد شهرستان تاکستان شناسایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: ماموران،راننده و سرنشین خودرو  را پس از مسافتی تعقیب و گریز در کمر بندی شهر تاکستان دستگیر کردند.

او گفت: با انتقال متهمان به همراه خودرو به مقر پلیس و اعتراف به بزه انتسابی در بازرسی از خودرو تعداد یک دستگاه لپ تاب، ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه اندروید، ۲ عدد ساعت مچی، چهار عدد شیر آلات، یک عدد پمپ آب و پنج دست البسه مردانه و زنانه کشف شد.

کشف بیش از ۴ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

سرهنگ فرهاد علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرمستقر در عوارضی قزوین –زنجان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۴ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.