سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت کاری مسئولان حل مشکلات مردم سیل زده شرق هرمزگان

امام جمعه بندرعباس گفت: مسئولان استان به مشکلات مردم سیل زده جاسک و بشاگرد بیش از پیش رسیدگی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس گفت: مسئولان استان به مشکلات مردم سیل زده جاسک و بشاگرد بیش از پیش رسیدگی کنند.

او افزود: یکی از مشکلات مهم مردم بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد نداشتن پل بر روی رودخانه سد جگین است که مسئولان این امر را در اولویت کار خود قرار دهند

خطیب نماز جمعه بندرعباس گفت: به رغم آنکه همه سرداران سپاه ، امرای ارتش و گروههای جهادی در خدمت مردم هستند اما مشکلات زیادی وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان این که بشاگرد یکی از پرباران‌ترین شهرهای استان است، افزود: متأسفانه بشاگرد با این همه باران تشنه است و باید سدهای آبخیزداری کوچک و بزرگ ساخته و آبها مهار شوند .

او گفت : با مهار آب های باران می توان طرح استاندار هرمزگان در ایجاد گلخانه در این منطقه را اجرا کرد که زمینه اشتغال جوانان بیشتر مهیا می شود .

امام جمعه بندرعباس افزود : صنایع دستی بشاگرد نیز هنوز برای مردم ناشناخته است و بایستی به کشور ارائه و عرضه شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده عملکرد رسانه ها در انعکاس وضعیت مناطق سیل زده جاسک و بشاگرد را کافی ندانست و گفت : اصحاب رسانه باید پای کار باشند.

خطیب نماز جمعه بندرعباس با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: این بانوی مکرم اسلام ملاک و شاخص رضایت خدا است و حجتی بر اهل‌بیت و الگوی همه انسان‌ها است.

او در بیان اهمیت شناساندن این الگوی ارزنده اسلام به آحاد جامعه، از خطبا و مداحان خواست تا شخصیت حضرت زهرا(س) را به جامعه معرفی کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.