سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امید آفرینی در بین زنان، مهم ترین هدف جشنواره البرز بانو

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو فرصتی برای پوشش تمامی ساحت های وجودی یک زن است.

مریم اسماعیلی فرد، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت:دومین دوره جشنواره فیلم البرز بانو  با هدف معرفی زنان شاخص و توانمند استان البرز آغاز به کار کرده است .

اسماعیلی فرد افزود:امروزه زنان در جایگاههای مختلف در جامعه نقش مهمی را ایفاد می کنند ، از این رو این جشنواره فرصتی است تا ضمن به تصویر کشیدن نقش آفرینی این قشر، ساخت های مختلف وجودی آنان را پوشش دهد.

او گفت: از دیگر اهداف این جشنواره، امید آفرینی در بین بانوان است و همچنین با برنامه ریزی هایی که انجام شده ، فرصتی برای دیده شدن فیلم سازانی است که به تازگی وارد این عرصه شده اند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز افزود: 20 بهمن ماه مآخرین مهلت ارسال آثار علاقه مندان به شرکت کنندگان  در این جشنواره است.
اسماعیلی فرد گفت: شرکت کنندگان برای اطلاع از ضوابط جشنواره می توانند با مراجعه به سایت جشنواره اطلاعات لازم را کسب نمایند.

انتهای پیام / ق . م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.