سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرکی: برابر نساجی به داوری باختیم/ به عنوان موش آزمایشگاهی به ما نگاه نکنند!

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: دیدار پیکان و نساجی با اشتباهات داوری زیادی همراه بود و این بازی را به داوری باختیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران بعد از شکست  تیمش مقابل نساجی بیان کرد: دارو بازی امروز اولین سالی بود که در لیگ برتر قضاوت می‌کند. آیا برای سپاهان هم داور بازی ما را انتخاب می‌کنند؟ ما را مانند موش آزمایشگاهی فرض کرده‌اند. کنترل بازی هم از دست داور در می‌رفت و به بازیکن‌ها کارت زرد‌های بیخود و اشتباه می‌داد! باید بازیکن حریف اخراج می‌شد، اما بازیکن ما اخراج شد. پنالتی را نباید به ضرر تیم ما می‌گرفت، اما داور برای نساجی گرفت و بین خود داور‌ها هم بحث سر اشتباه داوری بود. چرا باید در هتل آزادی دعوا سر بگیرد؟ در یک نیم فصل سابقه ندارد این همه اشتباه داوری رخ دهد.

سرمربی پیکان تهران افزود:  چرا ما باید تاوان اشتباهات را پس بدهیم؟ ما که نه پول  و نه تماشاگر داریم. دیگر عدالتی نیست و دلمان فقط به همین یک مورد خوش بود. حالا باید جواب بازیکنان را چه بدهم؟ یک اشتباه تاثیرگذار هم برای سه امتیاز کافی است. اگر حرف هم بزنیم محروم و جریمه می‌شویم. ما امروز بازی را فقط به داور بازی باختیم.

وی ادامه داد: چرا این داور را برای بازی پیکان می‌گذارند؟ مگر حساسیت فقط برای صدر جدول و قهرمانی است؟ مایی که در انتهای جدول حضور داریم نباید داوری خوب را تجربه کنیم؟ سال‌ها در این فوتبال حرمت نگه داشتیم. انتظار ندارم داوری بازی هایمان در حد اروپا باشد، اما کسانی که در راس کار هستند به این موارد توجه نمی‌کنند. چیدمان را باید درست انجام دهند و به ما به عنوان موش آزمایشگاهی نگاه نکنند. چون احترام می‌گذاریم هر کاری که می‌خواهند روی ما پیاده می‌کنند.

فرکی در ادامه عنوان کرد:  در صحنه‌ای که پنالتی برای نساجی گرفته شد، بازیکن ما به توپ ضربه زد و بازیکن حریف خودش را روی زمین انداخت و داور به نفع نساجی سوت زد. در نیمه دوم گلر حریف پای بازیکن ما را خیلی واضح لگد زد، اما داور پنالتی نگرفت.

او در انتها بیان کرد: چرا ما همیشه باید تاوان اشتباهات را بدهیم؟ من خیلی از این شرایط ناراحت هستم. لیگ برتر جای کسب تجربه و آزمون و خطا نیست. چرا آن‌ها را برای تیم‌های بالای جدول نمی‌گذارید؟ مطمئن باشید که در بازی بعد هم همین اتفاق می‌افتد.


بيشتر بخوانيد: مهاجری: از عملکرد بازیکنان جدید نساجی راضی هستم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.