سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی آخر هفته مترو شهر جدید هشتگرد منتفی شد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: با تاکید استاندار البرز بر تداوم ارائه خدمات در روز‌های تعطیل؛ این خط بدون تعطیلی و بر اساس برنامه‌ای که از قبل اعلام شده به مردم خدمات می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،مسعود حق لطفی، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت : استاندار البرز بر تداوم ارائه خدمات مترو شهر جدید هشتگرد در روزهای تعطیل تاکید دارد و این خطوط بدون تعطیلی بر اساس برنامه از قبل اعلام شده به مردم خدمات می دهد .

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: با استقبال وتقاضای مردم ، تعطیلی روزهای پنج شنبه و جمعه مترو گلشهر به شهر جدید هشتگرد ، منتفی است و با توجه به برودت هوا و تقاضای پیمانکار برای تکمیل سکوی ایستگاه ماموت ، روزهای پنج شنبه و جمعه ، تردد قطار برقی برای اجرای عملیات عمرانی متوقف شده بود که با تقاضای شهروندان و با تاکید استاندار البرز ،تردد قطار برقی در این روزها برقرار خواهد شد و مردم می توانند از خدمات مترو استفاده کنند .

مسعود حق لطفی گفت : با فعالیت مجدد مترو در روزهای تعطیل ، اقدامات برای تکمیل سکوی ماموت به ساعاتی که قطار برقی تردد ندارد و شب ها ، موکول خواهد شد .

انتهای پیام/خ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.