سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسش و پاسخ مردمی مسئولان قضایی خمین

مسئولان قضایی شهرستان خمین با حضور در مسجد جامع با پرسش‌های مردم پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران رئیس دادگستری، دادستان و روسای دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه از جمله اداره ثبت اسناد، اداره زندان و پزشکی قانونی شهرستان خمین با حضور در مسجد جامع خمین ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مردمی دستاورد‌های قضایی قوه قضائیه را تبین کردند.

شریفی رئیس دادگستری خمین در حاشیه این جلسه در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در این جلسه که درخدمت مردم شریف شهرستان خمین بودیم پرسش و پاسخ در مورد مسائل حقوقی و قضایی و در میان سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی انجام شد.

شریفی افزود: از اهداف این جلسه آگاهی بخشیدن به مردم وآشنایی آن‌ها با حقوقشان بود و ما اعتقاد داریم که جهل شاید پر چالش‌ترین موضوع در زمینه مسائل قضایی هست و با آگاهی بخشی در این زمینه مشکلات مردم کم میشود.

او اضافه کرد: همچنین از اهداف تشکیل این جلسه و حضور در مسجد جامع شهرستان خمین تبیین دستاورد‌های دستگاه قضایی بعد از انقلاب بوده که با حضور در مسجد جامع این موضوع تبیین شد و همچنین آشنایی بیشتر مردم به امورات قضایی از جمله نحوه رفتار در ادارات است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.