سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان حرفه‌ای لوازم خودرو باغ فیض و پونک دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو و اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "سیف اله نوایی" رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض گفت: ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه، تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض هنگام گشت زنی در منطقه به راننده و سرنشین یک دستگاه پژو ۲۰۶ مشکوک شدند و آن‌ها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار می‌دهند تا اینکه خودرو متوقف شد ودو جوان به سراغ خودرو پژو ۲۰۶ پارک شده رفته و قصد باز کردن در خودرو را داشتند که ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل می‌شوند.

وی افزود: دو سارق جوان با مشاهده خودرو پلیس سوار بر خودرویشان شده و پا به فرار می‌گذارند و پس از یک تعقیب و گریز طولانی از اتوبان همت به اتوبان آزادگان جنوب رفته و در طول مسیر نیز تعدادی لوازم سرقتی از خودرویشان به بیرون پرتاب می‌کنند. در نهایت در نزدیکی شهرک استقلال خودرویشان متوقف و هر دو سارق جوان دستگیر می‌شوند.

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض ادامه داد: در بررسی از خودرو سارقان ۳۰ قلم لوازم داخلی خودرو سرقتی کشف و متهمان برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض منتقل شدند.

سرهنگ نوایی گفت: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که هر دو سارق، سابقه دار بوده و پیش‌تر با جرایمی از قبیل: زورگیری، موبایل قاپی، سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو دستگیر شده اند.

وی اضافه کرد: هر دو متهم به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه باغ فیض و پونک با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض با بیان اینکه تعدادی از شاکیان پرونده شناسایی شده اند از شهروندان خواست: چنانچه در چند ماه گذشته لوازم داخلی خودرویشان در منطقه باغ فیض و پونک سرقت شده است برای شناسایی اموال کشف شده به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.