سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس حزب توسعه و عدالت افغانستان:

مردم افغانستان از سردار سلیمانی به نیکویی یاد می ‌کنند

رئیس حزب توسعه و عدالت افغانستان گفت: مردم افغانستان از سردار سلیمانی به نیکویی یاد می ‌کنند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «سید جواد حسینی»، رئیس حزب توسعه و عدالت افغانستان در نشستی که در کابل برای یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد گفت: مردم افغانستان از سردار سلیمانی به نیکویی یاد می ‌کنند.

وی در سخنان خود از سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم یاد کرد و اظهار داشت: اندیشه‌های مبارزه با تروریسم و آزادی خواهی آن فرمانده بزرگ نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در تمام جهان حد و مرز ندارد و به همین خاطر مردم افغانستان از سردار سلیمانی به نیکویی یاد می ‌کنند.

رئیس حزب توسعه و عدالت افغانستان به مبارزه بی امان سردار سلیمانی با گروههای تروریستی از جمله داعش و جبهه النصره درسوریه و عراق و شکست تکفیری ها در این کشورها اشاره کرد و افزود: آمریکا در مدت 19 سال حضور در افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم در قبال طالبان شکست خورده و راهی جز خروج از این کشور ندارد.

رئیس حزب توسعه و عدالت افغانستان همچنین درباره طرح ننگین آمریکائی- صهیونیستی موسوم به معامله قرن نیز گفت: این توطئه تا زمانی که مسلمانان فلسطینی با صهیونیست ها در حال نبرد برای احقاق حقوق خود هستند اعتباری ندارد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.