سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معامله بیش از ۳۶۹ میلیون در بورس استان فارس

مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: در معاملات این هفته در بورس منطقه‌ای استان فارس تعداد ۳۶۹ میلیون و ۷۸۷ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۴۷۶ میلیارد ریال مبادله شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کرشمه ترابیان با اشاره به معاملات انجام شده در هفته اخیر بورس استان فارس اظهار داشت: در معاملات این هفته در بورس منطقه‌ای استان فارس تعداد ۳۶۹ میلیون و ۷۸۷ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۴۷۶ میلیارد ریال مبادله شد.

او با اشاره به جزئیات این معاملات گفت: ۵۱ درصد معاملات انجام شده مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده و این تعداد سهام متعلق به ۴۱۳ شرکت است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس افزود: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های نیروترانس، گروه صنعتی بارز و بین‌المللی توسعه ساختمان بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های سایپا آذین، سایپا و تولید تجهیزات سنگین هپکو با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

ترابیان بیان کرد: همچنین سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن الوند، بانک دی وکشت و دام قیام اصفهان بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های صنایع کشاورزی وکود زنجان، کارخانجات قند قزوین و فراورده‌های غذایی و قند چهارمحال بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

او با بیان اینکه ۲۸ شرکت کارگزاری در بورس منطقه‌ای فارس مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان ۱۸۷۵۵ واحد افزایش و به عدد ۴۴۵۸۹۴ رسید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.