سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون را در پرونده ویلموتس تنها گذاشت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان کمک بیشتر به فدراسیون فوتبال برای حل مشکل مارک ویلموتس را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ویلموتس بلژیکی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از جدایی، خواستار دریافت غرامت حدود ۱۰۰ میلیارد تومانی شده که این موضوع برای فدراسیون فوتبال به یک بحران تبدیل شده است. به همین دلیل مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال پیدا کردن راه حلی برای حل این مشکل هستند تا کار به فیفا و ... نرسد.

پس از این موارد شایعه شده بود که وزارت ورزش و جوانان درصدد کمک بیشتر به فدراسیون فوتبال برای حل این مشکل است که ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: در حد قانونی و تصویب شده به فدراسیون فوتبال کمک می‌کنیم و اینکه کمک بیشتری خواهیم کرد، کذب است.

او افزود: کنترل و هدفمند کردن کمک‌ها برعهده فدراسیون فوتبال است، زیرا آن‌ها نهاد مستقل محسوب می‌شوند، اما اینکه بخواهیم، بیشتر از دیگر فدراسیون‌ها به فدراسیون فوتبال کمک کنیم، صحت ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
پول مملکت با این مربی های خارجی کجا میره
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
قطعا بایست به پرونده کاری و مالی آقای تاج رسیدگی بشه
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
علی دایی: انتخاب مربی جدید تیم ملی به هیچ وجه فوتبالی نبود
از نظر علی دایی معرفی اسکوچیچ به عنوان مربی جدید تیم ملی فوتبال ایران بی‌احترامی به مربیان ایرانی است. او با اشاره تلویحی به نقش برخی فرماندهان سابق سپاه می‌گوید این انتخاب خارج از فدراسیون فوتبال انجام شده است.