سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عملیات نیروی مقاومت بسیج کشور:

نهاوند شهر ابوذران افتخار انقلاب اسلامی است

معاون عملیات نیروی مقاومت بسیج کشور در یادواره ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند گفت: نهاوند شهر ابوذران افتخار انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار سالار آبنوش معاون عملیات نیروی مقاومت بسیج کشور در مراسم بزرگداشت شهدای گروه انقلابی ابوذر و گرامیداشت ۸۵۰شهید شهرستان نهاوند و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی گفت: یادواره‌های شهدا و بخصوص شهید بزرگ جهان اسلام و جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همواره پرده‌های فراموشی را از جان انسان و نوجوانان کنار زده و سبب می‌شوند تا ارزش‌های زیبای شهدا در ما زنده شود.

او افزود:همه مردم ایران اسلامی باید تا ابد به احترام شهدا و بخصوص شهید سلیمانی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

معاون عملیات نیروی مقاومت بسیج کشور بیان کرد: شهرستان نهاوند سابقه خوبی در قبل و بعد از انقلاب در مبارزه با رژیم ستم شاهی و رژیم بعث عراق داشت و ما باید با برپایی مراسم بزرگداشت شهدا سبب انتقال ارزش‌ها به نسل جوان و نوجوان شویم، زیرا هجمه تبلیغاتی دشمنان بسیار بالاست.

آبنوش افزود: اینگونه اقدامات مانع از این می‌شود که دشمنان نظام اسلامی زشتی‌ها را برای نسل جوان ما به زیبایی و زیبایی‌ها را به زشتی تبدیل کنیم.

او با اشاره به اینکه ایجاد یک تمدن نیازمند ۴ مولفه قدرت دفاعی، سیاسی، علمی و قدرت اداره جامعه است گفت: شهدای بزرگ و جهانی ما مانند حاج قاسم سلیمانی ایران اسلامی را برای تبدیل شدن به مانع بزرگی در برابر شیطان بزرگ آماده کردند.

معاون عملیات نیروی مقاومت بسیج کشور با بیان اینکه ریشه انقلاب و نظام اسلامی در خون شهدا آن چنان محکم است که در گام دوم  در حال تحقق تمدن نوین اسلامی در سطح جهان هستیم افزود: در گام اول انقلاب، قدرت را به جایی رساندیم که بتوانیم از خود دفاع کنیم وحالا به جایی رسیدیم که همه قدرت‌های شیطانی و پوشالی توان رویارویی با ما را ندارند.

آبنوش با اعلام اینکه به برکت خون شهدا در عرصه علم و فناوری نیز جز ۱۰ کشور برتر هستیم، مطرح کرد:  امروز جمهوری اسلامی به مدد جوانان انقلابی خود در زمینه‌های نانو، انرژی هسته‌ای، هوا و فضا و دیگر رشته‌های مهم حرفی برای گفتن دارد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین همچنین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای گروه انقلابی ابوذر را از مفاخر دوران ما دانست و گفت: رمزموفقیت آن‌ها در زندگی و کار، ولایت مداری دوری از جناح بازی آنهابود که همین امر نیز سبب شد تا در زندگی تعالی داشته و برای جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به یک ستاره درخشان و الگو تبدیل شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.