سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل رصد خانه اجتماعی برای نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی سازمان‌ها

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: با ایجاد رصد خانه اجتماعی فعالیت‌های فرهنگی جامعه از سوی حوزه‌ها و سازمان‌های مختلف نظارت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در دیدار با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با بیان اینکه جای خالی رصد خانه اجتماعی برای نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی سازمان‌ها احساس می‌شود،گفت: ایجاد این رصد خانه می‌تواند هماهنگی لازم را در زمینه فعالیت‌های فرهنگی جامعه که از سوی حوزه‌ها و سازمان‌های مختلف انجام می‌شود را نظارت کند.

او افزود: بودجه فرهنگی شهرداری دو درصد از کل بودجه این سازمان است که صرف برگزاری رویداد‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی استان می‌شود و انعکاس درست این مباحث می‌تواند از حساسیت‌های جامعه در این زمینه کم کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: وظایف این سازمان با بیست و شش اداره کل برابری می‌کند و در اکثر برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی استان مشارکت دارد و از این رو اقدامات فرهنگی مختلفی از سوی این سازمان برگزار می‌شود که انعکاس و اطلاع رسانی صحیح آن کمک مهمی به برگزاری موفق آن‌ها است.

او با اشاره  به حساسیت‌های ایجاد شده در زمینه برگزاری جشنواره عروسکی در یزد، افزود: تاثیر فعالیت‌های فرهنگی در دراز مدت مشخص می‌شود و باید در یزد باید هم جهانی فکر کنیم و هم جهانی عمل کنیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.