سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده‌های دسترسی به صندوق‌های رای در شهرستان مراغه بازگشایی شد

فرماندار ویژه مراغه از بازگشایی تمامی مسیر‌های دسترسی به صندوق‌های اخذ رای در مناطق برف‌گیر و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، حمید شکری فرماندار ویژه مراغه در این خصوص اظهار کرد: با تلاش راهداران این شهرستان، هم اکنون تمامی مسیر‌های اصلی روستایی بازگشایی شده و برخی از مسیر‌های فرعی روستایی و صعب العبور این شهرستان نیز در حال بازگشایی است.

او ادامه داد: در راستای برگزاری هرچه مناسب‌تر و باشکوه‌تر انتخابات با مشارکت آحاد شهروندان، تمهیدات لازم برای اخذ آرای مردمی در تمامی شعب اخذ رای انجام شده است.

او اضافه کرد: ۱۸۰ شعبه اخذ رای در مناطق مختلف شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات و اخذ رای، آماده سازی شده و دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی نیز در تمامی این شعب مستقر شده است.

شکری گفت: در این راستا، ۹۴ صندوق رای شامل ۹۳ صندوق ثابت و یک صندوق سیار در مناطق شهری این شهرستان آماده اخذ آرای مردم است.

او اضافه کرد: همچنین در روستا‌های بخش مرکزی ۴۶ صندوق شامل ۲۳ صندوق ثابت و ۲۳ صندوق سیار و نیز در بخش سراجو ۴۰ صندوق شامل ۱۲ صندوق ثابت و ۲۸ صندوق سیار آماده اخذ آرای مردمی شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، او با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: حضور پرشور آحاد مردم در پای صندوق‌های رای نشانه بارزی از مردم سالاری نظام اسلامی و زمینه ساز شکست تحلیل‌ها و توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.